دلتگی 3
نوشته شده توسط : ستاره

امروز پنج شنبه ست

دلم خیلی گرفته تا الان خیلی جلوی خودمو گرفتم که گریه نکنم اما دیگه نمیتونم

از صبح که بیدار شدم بهتره بگم یه دیونه مزاحم که دوروزه مزاحمم میشه از خواب بیدارم کرد

نمیدونم چرا هر چیز مزخرفه سر من میاد

روزم مسخره شروع شد

الانم که با یه دوست بحثم شد

کاری که دوست نداشتمو انجام دادم

حذفش کردم

میدونم که از دستم خیلی عصبیه اما درکم نمیکنه همش تیکه میندازه

نمی دونم چرا کسی درکم نمیکنه بعد کلی زنگیدن به عشقم وقتی اونم جوابمو داد نخواست از این حالت درم بیاره

گفت چون درس نمیخونی همینه خوب گناه من چیه؟ چرا کسی نمی خواد بفهمه که من چی میگمو چی می خوام

چرا من همیشه باید همهرو دوست داشته باشمو کسی منو دوست نداره





:: بازدید از این مطلب : 804
|
امتیاز مطلب : 525
|
تعداد امتیازدهندگان : 173
|
مجموع امتیاز : 173
تاریخ انتشار : 10 / 4 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
M.a.r.y در تاریخ : 1389/9/5/5 - - گفته است :
ســـلاممممم دوس جووونم
خوووووفی ..؟؟
وبلاگ زیبایی داری *** موفق باشی
به وب منم یه سر بزن . اماده ی تبادل لینک هستم
اگه دوس داشتی توی لینک هوشمند وبلاگتو لینک کن بعدش یه خبری بهم بده تا با افتخـــار لینکت کنم
مرسی بابای


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: